Näillä neuvoilla selätät Facebookin uudet algoritmimuutokset

Facebook romahdutti sinun yrityksesi jakamien sisältöjen orgaanisen kattavuuden uudella algoritmipäivityksellään. 

Miksi ihmeessä?

Muistatko vielä IRC-Gallerian?

Se oli ensimmäisiä some-alustoja, joka todella mullisti ihmisten keskinäisen kanssakäymisen internetissä.

IRC-Galleriassa pidettiin pääasiassa yhteyttä ystävien kanssa.

Ja ehkä myös lirkuteltiin ihmisille, jotka viehättivät omia mieltymyksiämme.

Facebookin lailla IRC-Galleria alkoi pienen piirin juttuna. Se oli alun perin suunnattu vain IRC-käyttäjille ja sen tarkoituksena oli antaa kasvot anonyymeille IRC-käyttäjille. LUE LISÄÄ

8 syytä miksi jokaisen yrityksen tulisi hyödyntää sisältömarkkinointia

Digitaalinen mainonta on jo vuosia ollut yritysten luottokumppani asiakashankinnassa.

Varsinkin retargeting-mainonnan suosio yrityskäytössä on ollut viime vuosina kovassa nousussa.

Se on ollut oiva työkalu uusien asiakkaiden haalimiseen. Samalla sen avulla on kyetty myös houkuttelemaan vanhoja asiakkaita palaamaan yritysten luokse.

Valitettavasti maksetun mainonnan näkyvyys on viime vuosina ollut kuitenkin alati laskussa.

Merkittävin syy siihen on ihmisten lisääntynyt AdBlockin käyttö. Tänä päivänä lähes 200 miljoonaa ihmistä käyttää verkkoselaimessaan AdBlockia, joka estää maksetun mainonnan näkyvyyden. LUE LISÄÄ