Sisältömarkkinointi

Altistumme tuhansille markkinointiviesteille päivittäin. Kurkuistamme yritetään survoa alas tavaroita ja palveluita, joita emme tarvitse. Tästä syystä me olemme turtuneet mainoksiin. Emme kiinnitä niihin enää huomiota.

Tämä kaikki johtuu hyvin pitkälti vanhanaikaisista markkinointitavoista. Niiden suurin ongelma on sisältöjen köyhyys ja huono kohdennettavuus. Tästä syystä yrittäjät ovat alkaneet panostamaan yhä enemmän sosiaalisen median mainontaan ja sisältömarkkinointiin.

Sisältömarkkinoinnin tarkoituksena on tuottaa laadukasta, hyödyllistä, informatiivista ja viihdyttävää sisältöä tarkkaan kohdennetulle yleisölle. Sinun asiakkaallesi.

Kaikkein tehokkaimmillaan sisältömarkkinointi on silloin, kun se auttaa asiakastasi ratkaisemaan jonkin tietyn ongelman. Tästä syystä sisältömarkkinointi on äärimmäisen hyvä keino houkutella ja sitouttaa uusia asiakkaita.

Eikä haittaa ole myöskään siitä, että oikein tuotettuna sisältömarkkinointi vaikuttaa positiivisesti yrityksesi hakukonenäkyvyyteen.

Muodoltaan sisällöt voivat olla tekstiä, kuvaa tai videota. Tärkeintä kuitenkin on, että kaiken toiminnan keskiössä on asiakas.

Me tuotamme sinun yrityksellesi juuri sellaiset sisällöt, jotka palvelevat parhaiten yrityksesi ja asiakkaasi tarpeita.

Sisältömarkkinointi sopii sinulle, jos:

  • haluat lisää asiakkaita ja myyntiä
  • haluat parantaa yrityksesi näkyvyyttä ja tunnettuutta sosiaalisen median kanavissa
  • haluat parantaa yrityksesi hakukonenäkyvyyttä.

Kun haluat kuulla lisää siitä kuinka sisältömarkkinointi voi tuoda sinun yrityksellesi lisää myyntiä ja asiakkaita, niin ota yhteyttä.

Haluatko yrityksellesi lisää asiakkaita?

Anna meille sähköpostiosoitteesi, niin me annamme sinulle avaimet kasvattaa myyntiäsi. Vieläpä täysin ilmaiseksi.