Digitaalinen mainonta on jo vuosia ollut yritysten luottokumppani asiakashankinnassa.
Varsinkin retargeting-mainonnan suosio yrityskäytössä on ollut viime vuosina kovassa nousussa.
Se on ollut oiva työkalu uusien asiakkaiden haalimiseen. Samalla sen avulla on kyetty myös houkuttelemaan vanhoja asiakkaita palaamaan yritysten luokse.
Valitettavasti maksetun mainonnan näkyvyys on viime vuosina ollut kuitenkin alati laskussa.
Merkittävin syy siihen on ihmisten lisääntynyt AdBlockin käyttö. Tänä päivänä lähes 200 miljoonaa ihmistä käyttää verkkoselaimessaan AdBlockia, joka estää maksetun mainonnan näkyvyyden.
Arviolta 11 % internetkäyttäjistä estää mainosten näkyvyyden verkkoselaimessaan.
Merkittävää on se, että mainosten näkyvyyttä pystytään estämään nykyään tehokkaasti myös mobiililaitteilla.
Kuluttajaa on helppo ymmärtää. Altistumme päivittäin tuhansille mainosviesteille, jotka yrittävät houkutella meitä ostamaan asioita, tai palveluita, joita emme tarvitse.
Yrityksille, jotka luottavat markkinoinnissaan vahvasti maksettuun digimainontaan, tämä on kuitenkin valtava ongelma.
Mikä siis neuvoksi?
Vastaus on yksinkertainen.
Sisältömarkkinointi.
Mitä sisältömarkkinointi sitten oikein on?
Niille, jotka tietävät mitä sisältömarkkinointi on, tulee ensimmäisenä mieleen blogikirjoitukset sekä sosiaalinen media.
Sisältömarkkinointi on kuitenkin paljon suurempi kokonaisuus.
Sisältömarkkinointi on yksinkertaistettuna strategia, jonka tarkoituksena on rakentaa vahva luottamussuhde potentiaalisen asiakkaan ja yrityksen välille.
53 % kuluttajista kertoo ilmaisen kiinnostavan sisällön vaikuttavan heidän ostopäätökseen.
Sisältömarkkinoinnin avulla pyritään saamaan potentiaalisen asiakkaan huomio tarjoamalla hänelle kiinnostavaa, hyödyllistä tai viihdyttävää sisältöä.
Nämä sisällöt voivat olla esimerkiksi tekstiä, tai videota. Formaatilla ei välttämättä ole merkitystä, vaan sillä miten mielekkäänä potentiaalinen asiakkaasi sisällön kokee.
Hyvin tuotettu sisältö sitouttaa potentiaalisen asiakkaan julkaisuun.
Käytännössä tämä tarkoitta sitä, että sosiaalisessa mediassa jakamiesi julkaisujen tykkäys-, jako- ja kommenttimäärät nousevat. Tämä puolestaan johtaa orgaanisen näkyvyytesi kasvuun sosiaalisessa mediassa.
Maksetun digimainonnan perimmäinen tarkoitus on tuputtaa yrityksen tuotetta tai palvelua kuluttajille. Tämä on ongelmallista varsinkin sellaisille yrityksille, joiden myymälle tuotteelle, tai palvelulle kuluttajalla ei ole juuri sillä hetkellä tarvetta.
Esimerkkinä tästä toimii vaikkapa tilitoimiston palvelut.
Valtaosalla yrityksistä on jo käytössään tilitoimisto, jolloin mainoksen kohteella ei ole juuri sillä hetkellä tarvetta toisen tilitoimiston tarjoamalle markkinahintaa edullisemmalle kirjanpidolle.
Tämän seurauksena mainos unohtuu sillä sekunnilla, kun se katoaa kuluttajan näkökentästä.
Sisältömarkkinoinnin tehokkuus puolestaan perustuu siihen, että sen avulla yritys antaa kuluttajalle jotain ensin ilmaiseksi. Tilitoimiston tapauksessa se voi olla esimerkiksi juttusarja siitä, kuinka pienyrittäjä voi itse tehostaa omaa kirjanpitoaan.
Tämä herättää kuluttajassa luottamusta yritystä kohtaan, minä vuoksi kuluttaja on alttiimpi kääntymään sisältömarkkinointia hyödyntäneen tilitoimiston puoleen seuraavan kerran, kun hänen nykyinen tilitoimistonsa töpeksii kirjanpidossa.
Täältä löydät 105 esimerkkiä, miten sinun yrityksesi voi hyödyntää sisältömarkkinointia.
Tietenkään sinun ei tarvitse hyödyntää näistä esimerkeistä kaikkia oman yrityksesi markkinoinnissa.
Tässä on sen sijaan B2B-yritysten 8 suosituinta sisältömarkkinoinnin strategiaa.
Tärkeintä on löytää juuri sinun yrityksellesi sopivimmat keinot sisältömarkkinointiin.
Paras keino siihen on yksinkertaisesti vain kokeilla mikä toimii ja mikä ei.
Kannattaako pienten- ja keskisuurten yritysten panostaa sisältömarkkinointiin?
Tämä on hyvä ja aiheellinen kysymys.
Sisältömarkkinointi hyvin usein mielletään isojen yritysten leikkikentäksi.
Lentoyhtiöillä ja teknologiajäteillä on käytössään mittavat resurssit markkinointiin. Tämän vuoksi ne pystyvät tuottamaan erittäin laadukasta ja sitouttavaa sisältöä.
Usein juuri tällaiset yritykset nousevat esille kun puhutaan yrityksistä, jotka hyödyntävät sisältömarkkinointia oikealla tavalla.
Pystytkö sinä tuomaan sisältömarkkinoinnin avulla yrityksellesi lisää asiakkaita ja myyntiä?
Ehdottomasti.
Ja mikä parempaa, et tarvitse pohjatonta resurssimäärää laadukkaan sisällön tuottamiseen.
Yrittäjille tärkeä tieto on se, että 70 % kuluttajista kuulee mieluummin yrityksestä artikkelin, kuin mainoksen kautta.
Mikä on vielä tärkeämpää on se, että kuluttajat etsivät aktiivisesti itse tietoa yrityksistä hakukoneiden ja sosiaalisen median avulla.
Mistä sitten kannattaisi aloittaa?
Jos et oikein tiedä mistä aloittaa, tai koet ettei sinulla riitä aikaa laadukkaan sisällön tuottamiseen, kannattaa kääntyä sisältömarkkinointiin erikoistuneen toimiston puoleen.
Ollaan hetki rehellisiä. Laadukkaan sisällön tuottaminen vaatii aikaa ja ponnisteluja. On otettava huomioon sinun yrityksesi kannalta merkittävin kohdeyleisö ja pystyttävä sen jälkeen suuntaamaan sisällöt suoraan heille.
Tästä syystä on aiheellista miettiä sisältömarkkinoinnin ulkoistamista.
Sisältömarkkinointi on todistanut olevansa niin tehokas markkinointikeino, että 73 % suuryrityksistä on palkannut ulkopuolista apua vastaamaan sisältömarkkinoinnistaan.
Jos sinua edelleen epäilyttää, niin tutkimusten mukaan sisältömarkkinointiin panostavat yritykset saavat keskimäärin 7,8 kertaa enemmän vierailijoita kotisivuilleen, kuin yritykset, jotka eivät hyödynnä sisältömarkkinointia.
Kaikkein merkittävintä on kuitenkin se, että sisältömarkkinoi maksaa keskimäärin 62 % vähemmän kuin perinteinen markkinointi.
Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen maksaa siis itsensä hyvin pian takaisin
Seuraavaksi 8 syytä miksi juuri sinun tulee sijoittaa sisältömarkkinointiin.
1. Suuremmat tuotot pienemmille taloudellisille panostuksille
Sisältömarkkinoinnin ulkoistaminen on huomattavasti edullisempaa kuin perinteinen mainonta.
Oheinen kuva kertoo sisältömarkkinoinnin (inbound) ja perinteisen mainonnan (outbound) merkittävistä kustannuseroista.
Pienemmistä kuluista huolimatta sisältömarkkinointi tuottaa arviolta keskimäärin kolme kertaa enemmän liidejä.
Liidien lisäksi sisältömarkkinointi tuottaa myös merkittävästi lisää liikennettä verkkosivuillesi sekä jakoja ja näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissasi.
Vaikka pelkän verkkosivuliikenteen tuijottaminen on usein ajan hukkaa, sen merkitystä kokonaiskuvassa ei kuitenkaan kannata väheksyä.
Sähköpostimarkkinointi on erinomainen sisältömarkkinoinnin muoto.
Uutiskirjeesi tilaajat ovat jo lähtökohtaisesti kiinnostuneita sinun yrityksestäsi. Tämä tarkoittaa sitä, että sähköpostin välityksellä jakamasi sisällöt ovat automaattisesti tarkasti kohdennettuja.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että pystyt saamaan merkittävää tuottoa pienelle taloudelliselle panostuksellesi.
On kuitenkin syytä muistaa, että sähköpostilistasi tilaajat tulee jakaa eri segmentteihin heidän ostovalmiutensa mukaan ja räätälöidä lähettämäsi viestit ja sisällöt jokaiselle segmentille erikseen.
Oheinen kuva kertoo kuinka tehokasta sähköpostimarkkinointi voi oikein toteutettuna olla.
Kuva kertoo sähköpostimarkkinoinnin voimasta. Oikein kohdennetut ja ajoitetut viestit nostavat yrityksesi myynnin aivan uudelle tasolle.
2. Sisältömarkkinointi tarjoaa keinot myymiselle, olematta kuitenkaan tyrkky
Yleisösi seuraa sinua sosiaalisessa mediassa koska he haluavat kuulla sinusta.
He haluavat toki kuulla erikoistarjouksistasi, mutta he myös haluavat sinun tarjoavan heille kiinnostavaa sisältöä pyyteettömästi.
He eivät halua sinun pommittavan heitä mainoksillasi ympäri vuorokauden uuden vuoden päivästä uuden vuoden aattoon.
Sinun tulee ymmärtää, että asiakkaallasi voi olla tarvetta avulle, mitä tarjoamasi tuotteet, tai palvelut eivät välttämättä pysty suoraan tarjoamaan.
Sisältömarkkinoinnin avulla pystyt tarjoamaan juuri tällaista tietoa asiakkaillesi. Se on kuitenkin tehtävä ilmaiseksi. Silloin se on arvokasta. Ja vain silloin olet ansainnut yleisösi huomion.
Monetate on hyvä esimerkki siitä, miten brändi on pystynyt kasvamaan tarjoamalla asiakkailleen lisäarvoa sisältömarkkinoinnin avulla.
Monetate loi kokonaisen tiimin, joka keskittyi pelkästään sisältömarkkinointiin. Heidän strategiansa oli yksinkertainen: emme puhu itsestämme.
Sen sijaan kyseinen tiimi hyödynsi journalistista kärkeä sisällöissään. Se keskittyi tuottamaan yleisölleen sellaista sisältöä, joka auttaa heidän yleisöään niissä ongelmissa, mihin Monetaten tarjoamat palvelut eivät suoraan ratkaisseet.
Tämän seurauksena yrityksen vierailijamäärät kasvoi 255 % ja uniikkien vierailijoiden määrä 353 %. Yrityksen verkkosivuliikenteestä 46 % tuli jaettujen juttulinkkien kautta.
3. Sisältömarkkinointi kasvattaa yleisöäsi sosiaalisessa mediassa
Tiedetään, että ihmiset jakavat ylivoimaisesti eniten uutisia sosiaalisessa mediassa.
Uutiset eivät kuitenkaan suinkaan ole ainoa asia mitä sosiaalisessa mediassa jaetaan.
Kun tuotat ja jaat laadukasta sisältöä, yleisösi väistämättä huomaa sen ja on sitä kautta myös alttiimpi jakamaan sisältöjäsi.
Fractl tutki kuuden kuukauden ajan yli 220,000 sisältöä ja sitä, millä aloilla sisältöjä jaetaan.
Kun olet jakanut sisältöä sosiaalisessa mediassa, se tuottaa sinulle verkkosivuliikennettä yli kuukauden ajan. Täysin ilmaiseksi.
Jokainen jaettu artikkeli vie sinun brändisi ja sisältösi alati kasvavan silmäparimäärän näkyville.
Mietitäänpä tätä hetki.
Ja tämän jälkeen pohditaan perinteisen mainonnan näkyvyyttä.
Perinteisen mainonnan näkyvyytesi katoaa sillä hetkellä, kun mainoskampanjasi loppuu. Sen jälkeen se ei tuota verkkosivuillesi näkyvyyttä enää ollenkaan.
Hyvänä esimerkkinä toimii vaatebrändi Pepe Jeans.
Pepe Jeans päätti alkaa panostamaan sosiaalisen median näkyvyyteensä.
Se alkoi tuottamaan lokalisoitua sisältöä eri maanosiin. Samalla se kasvatti päivitystahtiaan sosiaalisessa mediassa.
Tämän seurauksena Pepe Jeansin päivitysten sitoutumis-luvut kasvoivat 48 %. Sen päivityksiä siis tykättiin, kommentoitiin ja jaettiin 48 % enemmän kuin aiemmin.
Samalla Pepe Jeansin seuraajamäärä kasvoi yli 2 miljoonan.
Vastaavanlainen kasvu ei kuitenkaan tapahdu itsestään. Se vaatii selkeän sisältömarkkinoinnin strategian onnistuakseen.
4. Sisältömarkkinointi kasvattaa luottamusta sinun yrityksesi ja yleisösi välillä
Kuinka saat asiakkaasi ostamaan tuotteitasi tai palveluitasi entistä enemmän? Entä miten saat heidät ostamaan juuri sinulta, eikä kilpailijoiltasi?
Sinun on vaalittava heidän luottamustaan brändiäsi kohtaan.
Marketon tekemän tutkimuksen mukaan brändit, jotka panostavat liidiensä huomioimiseen, kuluttavat keskimäärin kolmanneksen vähemmän markkinointi- ja asiakashankintakustannuksiinsa.
Samalla heidän kampanjansa tuottavat noin 50 % enemmän liidejä.
Nuo liidit tuppaavat myös tuottamaan enemmän. Itse asiassa keskimäärin 47 % enemmän, kuin huomiotta jääneet liidit.
Miten sitten sinun tulisi huomioida potentiaaliset asiakkaasi?
Sisältömarkkinoinnin avulla.
Sisältömarkkinointi on sinun yrityksesi ja asiakkaasi välisen luottamussuhteen selkäranka.
Laadukas sisältö ei ainoastaan lisää sisältöjesi jakomääriä sosiaalisessa mediassa. Se saa yleisösi janoamaan lisää sisältöjäsi.
Jakamiesi sisältöjen julkaisutiheyden kasvaessa, kasvavat myös sisältöjesi tykkäys-, kommentti- ja jakomäärät.
Accenturen tekemän tutkimuksen mukaan yleisösi kuitenkin haluaa, että jakamasi sisällöt ovat personoituja.
Personoidut viestit auttavat yleisöäsi muistamaan sinun brändisi ja arvosi paremmin.
Tätä väitettä tukee NewsCred Insightsin tutkimus, jonka mukaan hyvin kohdistettu laadukas ja relevantti sisältö saa yleisösi käyttämään enemmän aikaa verkkosivuillasi.
Ajan karttuessa sisältömarkkinoinnin aikaansaama yleisösi sitoutuminen ja brändisi tunnettuus muuttaa yleisösi uskollisiksi asiakkaiksesi.
5. Sisältömarkkinointi parantaa hakukonenäkyvyyttäsi
Jäätkö siitä huolimatta isompien kilpailijoidesi jalkoihin hakukonenäkyvyydessä?
Voivatko pienet yritykset edes kilpailla hakukonenäkyvyydestä isojen yritysten kanssa?
Kyllä voivat.
Oheinen kuva on otettu Visagen tutkimuksesta vuodelta 2015.
Sen mukaan markkinointiin panostavista yrityksistä 70 % aikoo panostaa entistä vahvemmin sisältömarkkinointiin nyt ja tulevaisuudessa.
Älä kuitenkaan anna tuon tiedon pelottaa sinua, koska yrityksen koolla ei ole mitään merkitystä hakukonenäkyvyyden kanssa.
Millä sen sijaan on merkitystä on sisältö sekä täysin muut tekijät.
Näihin tekijöihin juuri sinä voit vaikuttaa. Ei yrityksesi koko.
Sisältömarkkinointi siivitti pienen paikallisen lapsille suunnattuihin tuotteisiin erikoistuneen Strollerian orgaanisten, ei maksettujen, hakukonelistojen kärkisijoille.
Miten ihmeessä pieni paikallinen yritys voi peitota saman toimialan suuremmat kansainväliset kilpailijat?
Strolleria päätti keskittyä sisältömarkkinointiin. Tarkemmin sanottuna se alkoi tuottamaan itse tuotearvioita sekä ohjekirjoja auttaakseen potentiaalisia asiakkaita ostopäätöksen tekemisessä.
Näitä sisältöjä alettiin jakamaan ja mainostamaan sosiaalisessa mediassa sekä hakukoneissa.
Strollerian tuottamien sisältöjen ansiosta heidän tuotteensa nousivat hakulistojen kärkeen jopa vuoden kilpailluimpina sesonkeina, kuten Black Fridayna.
Tämän seurauksena Strolleria rikkoi omat myyntiennätyksensä.
Vain ja ainoastaan onnistuneen sisältömarkkinoinnin takia.
6. Sisältömarkkinointi tekee sinun yrityksestäsi oman toimialasi asiantuntijan
Jos kysyn sinulta kuka on toimialasi merkittävin tekijä, pystyisit todennäköisesti mainitsemaan ainakin yhden yrityksen nimen.
Mieleesi juolahtaa ne nimet, jotka ovat aktiivisia sosiaalisessa mediassa ja joiden hakukonenäkyvyys on ensiluokkaa.
Näin ajattelee myös asiakkaasi.
Asiakkaasi arvostavat nyt jo sinun myymiä palveluasi. Heillä on ongelma, jonka sinä pystyt ratkaisemaan.
Lisäämällä kuitenkin kierroksia tuomalla pöytään lisäarvoa teet yrityksestäsi samalla auktoriteetin. Ja auktoriteetteihin kiinnitetään huomiota. Heidän puoleensa käännytään kun tarvitaan apua.
Mitä enemmän asiakkaat kääntyvät puoleesi tarjoamasi lisäarvon tähden, sitä useammin he myös kääntyvät puoleesi kun heidän ostoaikeensa heräävät.
Tämä on vahva viesti yleisösi silmissä ansaitsemastasi luottamuksesta.
Opettajille palveluja tuottava Prestwick House analysoi myyntiään ja huomasi, etteivät he tarjonneet asiakkailleen minkäänlaista lisäarvoa.
Yritys päätti panostaa sisältömarkkinointiin ja perusti opettajille suunnatun resurssikirjaston, joka oli ahdettu täyteen materiaalia, mitä opettajat voivat käyttää työssään.
Lyhyessä ajassa Prestwick Housen verkkosivuvierailijoiden määrä kasvoi 34,000:sta 70,000:een.
7. Sisältömarkkinointi toimii myös liidimagneettina
Laadukas sisältö tekee sinun yrityksestäsi yleisösi silmissä luotettavan.
Sisältömarkkinointi on myös omiaan luomaan näkyvyyttä sekä verkkosivuliikennettä yrityksellesi.
Jos tuotat laadukasta sisältöä tasaisen tappavalla tehokkuudella, huomaat myös liidimääriesi kasvavan.
Jokainen liidi on kuitenkin yksilöllinen, joten myös jakamiesi sisältöjen tulee olla personoituja.
Oikeanlainen sisältö on omiaan auttamaan sinun yritystäsi asiakashankinnassa.
Jakamalla lisää laadukasta personoitua sisältöä pystyt jalostamaan valtaosan näistä liideistä seuraavalle tasolle.
HubSpotin tutkimuksen mukaan yritykset, jotka jatkuvalla syötöllä tuottavat laadukasta ja mielekästä sisältöä blogissaan saavat 126 % enemmän liidejä, kuin sellaiset yritykset joilla ei ole blogia ollenkaan.
Rehab Financial Group hyödynsi tätä sisältömarkkinoinnin menetelmää kasvattaakseen orgaanisen verkkosivuliikenteen ja –liidien määrää.
Yritys kääntyi sisältömarkkinointitoimiston puoleen ja yhteistyössä he loivat oppaan, joka opettaa miten asuntoja ostamalla ja myymällä voi tehdä rahaa.
Rehab Financial Groupin strategia oli tarjota yleisölleen kattava tietopaketti ilmaiseksi ja kerätä sitä kautta liidejä.
Tämän jälkeen liidit pyrittiin uusien sisältöjen avulla muuttamaan asiakkaiksi.
Lopussa seisoi kiitos. Yrityksen verkkosivujen orgaaninen liikenne kasvoi 5000 % ja samalla liikevaihto kasvoi 110 %.
Tämä on oivallinen esimerkki siitä, miten yritys voi kasvattaa asiakasmääriään ja sitä kautta myyntiään tarjoamalla yleisölleen ilmaista sisältöä.
Sisältöä missä yritys ei mainosta itseään, vaan on ennemminkin asettunut asiakkaansa saappaisiin tarjoten hänelle lisäarvoa oppaan muodossa.
Tämä todistaa sen, että sisältömarkkinointi on mittaamattoman arvokasta silloin, kun asiakkaalle syntyy kysyntää juuri sinun yrityksesi myymälle tuotteelle tai palvelulle.
8. Tuore ja ajankohtainen sisältö on avain menestykseen
Laadukas sisältö on hivenen ympäripyöreä termi, myönnetään.
Se mitä laadukas sisältö merkitsee toiselle, ei välttämättä merkitse samaa toiselle asiakkaalle.
Ja mitä hakukonenäkyvyyteen tulee, Google ei myöskään arvosta pelkästään jakamiesi sisältöjen laajuutta.
Tämän vuoksi sisältöjen on oltava ajankohtaista ja tuoretta.
Googlen arvioidessa jakamasi sisällön ajankohtaisuutta, se kiinnittää huomiota useampaan eri asiaan:
- Sisällön luomisajankohta
- Kuinka usein sisältöä päivitetään
- Sisällön kontekstiin tehdyt muutokset
- Kuinka usein muutoksia tehdään
- Kuinka paljon sisältö onnistuu luomaan liikennettä sivustosi ulkopuolelta
- Kuinka paljon jakamasi sisältö sitouttaa yleisöäsi ja luo ylipäätään liikennettä verkkosivullesi
Nämä kaikki tekijät vaikuttavat siihen, miten hyvin Google arvioi sinun jakamasi sisällön olevan relevanttia yleisöllesi.
Tämän lisäksi jakamasi sisällön tulee oikeasti tarjota yleisöllesi lisäarvoa.
Jos jakamasi sisällöt eivät ole Googlen mielestä hyödyllisiä tai relevantteja, se ei näytä niitä etusivullaan. Eikä toisella sivullaan.
Tällöin jakamasi sisältö on ollut ajanhukkaa.
Älä siis oleta tietäväsi mitä yleisösi, tai asiakkaasi haluavat lukea.
Älä tee tyhjänpäiväisiä listoja asioista, joiden luulet kiinnostavan asiakkaitasi.
Muuten lopputulos on tämä.
Tee siis taustatyö huolella.
Kysy asiakkailtasi suoraan mistä he haluaisivat sinun kirjoittavan.
Kuuntelemalla asiakkaidesi ongelmia pääset parhaiten perille siitä, mistä sinun tulisi tarjota heille lisäarvoa.
Tämä tieto on äärimmäisen arvokasta ja sinun tulisi hyödyntää sitä mahdollisimman hyvin sisältömarkkinoinnin strategiaa suunnitellessasi.
Loppupäätelmä
Olemassa ei ole yritystä, joka ei hyötyisi suuremmasta verkkosivuliikenteestä, kasvavasta luottamuksesta yrityksen ja sen yleisön välillä, tai markkinointi- ja asiakashankintakustannusten pienentymisestä.
Sisältömarkkinoinnin paras puoli on se, että se ei ole kallista.
Laadukas sisältö jää verkkoon elämään omaa elämäänsä, luoden jatkuvasti lisää verkkosivuliikennettä ja liidejä.
Laadukas sisältö on myös jotain, mitä sinun asiakkaasi tälläkin hetkellä etsivät.
He haluavat sisältöä. Vastauksia kysymyksiinsä. Lisäarvoa.
Eivät mainoksia.
Suuret yritykset tuottavat jatkuvalla syötöllä mahtavaa sisältöä, joka saattaa tuntua sinusta aluksi pelottavalta.
Ei ole kuitenkaan olemassa mitään syytä, miksei sinun sisältösi voisi laittaa heidän sisällöllensä kampoihin.
Sen on vain oltava laadukkaampaa, mielenkiintoisempaa ja viihdyttävämpää. Sillä tavoin ansaitse yleisösi huomion ja luottamuksen.
Jos sisältömarkkinointi herätti mielenkiintosi ja haluaisit kuulla miten se voi tuoda sinun yrityksellesi lisää asiakkaita ja myyntiä, ota yhteyttä.